Journal

Hochzeit im Januar

Hochzeit im Januar

Am 12.02.2022 durfte ich in meine Hochzeitssaison 2022 starten. Ladina & Cédric haben sich bewusst dazu entschlossen kein Paarshooting und auch keine geplanten Gruppenfotos zu machen. Ich finde das unheimlich mutig und bewundernswert....einfach auf sich als Paar...

HERBSTHOCHZEIT

HERBSTHOCHZEIT

Sarah & Danillo durfte ich schon ein paar Mal fotografisch begleiten. Sie sind zwei wunderbare Herzensmenschen und ich bin sehr dankbar, dass ich sie kennen lernen durfte! Das Brautpaarshooting durfte ich mit ihnen in Pfäffikon SZ geniessen bei schönstem Wetter.

WINTERHOCHZEIT

WINTERHOCHZEIT

Die Hochzeit von Jasmin und Valentin ist schon ein paar Jahre her. Ich erinnere mich aber immer noch sehr gerne daran, denn leider hatte ich bis jetzt noch nicht so viele Winterhochzeiten. Ich finde es total zauberhaft! Wenn auch du eine Winterhochzeit planst oder...

GLÜCK IST…WENN MAN DAFÜR GELIEBT WIRD, WIE MAN EBEN IST

GLÜCK IST…WENN MAN DAFÜR GELIEBT WIRD, WIE MAN EBEN IST

Was soll ich sagen...diese Corona-Zivilhochzeit vor ein paar Wochen war etwas ganz Spezielles! Ich durfte nämlich meine Schwestern mit der Kamera begleiten und ihnen eine wunderschöne Erinnerung schenken.Es gab viele Freudentränen aber auch Tränen der Trauer, weil...

Hochzeitsfotografie Alexandra und Marco

Hochzeitsfotografie Alexandra und Marco

D'Alexandra und dä Marco han ich letscht Jahr dörfä a ihrem Hochsig begleitä. Sie känned sich scho ganz lang und no immer hät mer d'Liäbi zwüsched ihne Beidä ganz fescht dörfä gspührä. Ich dänkä gärn a üches schönä Fäscht zrugg und dankä üch vo ganzem Härzä, dass ihr...

Hochzeitsfotografie Jasmin und Valentin

Hochzeitsfotografie Jasmin und Valentin

Am letschtä Samstig hät für mich d'Hochsigs-Saison a gfangä. Äs isch eifach än traumhaftä Wintertag gsi und perfekt zum hüratä! Liäbi Jasmin, Liäbä Valentin....ich dankä üch vo ganzem Härzä, dass ich üch dä ganzi Tag und Abig ha dörfä fotografisch begleitä! Üches...

Was für es Wuchenänd!

Was für es Wuchenänd!

Was für es Wuchenänd! Am Friitig hani d'Nüuniformierig vo dä Musikgsellschaft Konkordia dörfe fotografierä - Geschter hani äs härzigs Päärli dörfe dur Ihre Hochsigstag begleitä und alles für Sie feschthaltä. Äs isch en wunderschönä, heissä Tag gsi! - Und jetzt dänn...

Hochzeit Priska und Ueli

Hüt hani mal keis Hochzyt, däfür äs paar Fotoshootings.Trotzdem möcht ich üch zeigä, was für es wunderschöns Bruutpaar ich am letschtä Samstig ha dörfä fotografierä!Das Chleid isch doch eifach än Traum! Dankä Priska & Ueli das ich üch dä ganz Tag und au am Fäscht...

Contact

kontakt